WILLINGEN Bike Fest

W majowy weekend mieliśmy okazję pojechać do Willingen w Niemczech na festiwal rowerowy organizowany przez magazyn Bike. Tak więc wypożyczyliśmy szmaragdową brygadówkę, spakowaliśmy stoisko, rowery i ruszyliśmy w drogę. Cóż, właściwie to nie do końca tak to przebiegło. O 8 rano spotkaliśmy się pod biurem, by szybko spakować busa i ruszać, ale jak każdy wie,…

MAJÓWKA

Podczas majowego długiego weekendu wybraliśmy się na jedną z naszych ulubionych miejscówek enduro w Polsce – Enduro Trails w Bielsku-Białej. W czwartek, gdy miała być słoneczna pogoda zamierzaliśmy zrobić sesję foto z naszą zaprzyjaźnioną fotografką Ewą, a pozostałe dni skupić się na jeździe. Mimo tego, że dojechaliśmy do Bielska-Białej w godzinach wieczornych to od razu…

EUROBIKE 2018 PL – dziękujemy!

W lipcu ubiegłego roku odbyły się największe targi rowerowe w Europie. Prawdopodobnie, śledziliście newsy na rozmaitych portalach internetowych, by zobaczyć najnowsze i najświeższe nowości ze świata rowerowego. Mowa oczywiście o wydarzeniu nad malowniczym jeziorem bodeńskim, we Friederichshafen, czyli o Eurobike’u! Po raz pierwszy, ROCDAY miał okazję się tam zaprezentować z własnym stoiskiem. Logistyka oraz wykonanie…

EUROBIKE 2018 PL

Jesteśmy dumni mogąc ogłosić, że w tym roku ROCDAY będzie jednym z wystawców na największych w Europie, i jednych z najważniejszych na świecie targów rowerowych. EUROBIKE Friedrichshafen największe europejskie targi i wystawa związana z przemysłem rowerowym oraz jedno z najważniejszych tego typu wydarzeń na świecie startuje już w tym tygodniu. Ponad 1500 wystawców z całego…

PUCHAR FRANCJI ENDURO

To był wspaniały weekend dla naszych francuskich riderów. Ostatnie zawody Puchary Francji Enduro dostarczyły bardzo dużo emocji. To były ostatnie zawody z serii French Enduro CUP. Emocje sięgały zenitu – walka toczyła się nie tylko o wygraną, ale i o ostateczny sukces w łącznej klasyfikacji. Jak każda z edycji, zawody w Les Orres były bardzo…

ENDURAMA & ROCDAY

ENDURAMA jest jednym z najlepszych organizatorów obozów enduro i wypraw rowerowych w Hiszpanii i innych zakątkach europy. Z wielką przyjemnością informujemy, że ROCDAY jest oficjalnym sponsorem ENDURAMA! Co więcej, ENDURAMA organizuje również zawody enduro, które nie tylko są okazją do ścigania się na wysokim poziomie, ale również doskonałym sposobem na odwiedzenie ciekawych miejsc i jazdę…

TYRES & SOLES TEST ROCDAY

Poznajcie prawdziwych pasjonatów i profesjonalistów! Jeżdżą na rowerach, wspinają się, testują produkty i piszą. I to jak piszą! Australijski magazyn Tyres & Soles (www.tyresandsoles.com) właśnie opublikował obszerny test zestawu ubrań ROCDAY. W ich ręce trafiły: Szorty ROC LITE – www.rocday.com/ROCLITEshorts Bluza MOUNT – www.rocday.com/MOUNTjersey Rękawiczki FLOW – www.rocday.com/FLOWgloves Obszerny i szczegółowy test rozpoczyna się od recenzji szortów ROC…

RĘKAWICZKI ROCDAY – NOWA OFERTA 2017

Nowa kolekcja zaawansowanych rękawiczek ROCDAY jest już dostępna w naszym magazynie! Po długim i pracowitym okresie jesienno-zimowych przygotowań, z radością informujemy, że najnowsze modele właśnie pojawiły się w magazynie i czekają na Wasze zamówienia. Najnowsze produkty zostały gruntownie przeprojektowane i zyskały nowe, unikatowe cechy. Najważniejszy cel jaki przyświecał projektantom podczas prac nad nową kolekcją był…

ROCDAY W AUSTRALII!

Z dumą i radością informujemy, że nasze produkty są teraz dostępne w Australii! MTB Sport to młoda australijska firma stworzona przez pasjonatów kolarstwa górskiego. W ich ofercie znajdą się marki ubrań i akcesoriów przeznaczonych dla riderów mtb z nastawieniem na enduro i dh. Pierwszą z marek w dystrybucji jest ROCDAY! Firma  MTB Sport oferuje darmowe wysyłki do Australii…

ENDURO ROCDAY GIRL I JAZDA PO DZIKICH ŚCIEŻKACH

Ścieżki Enduro Trails w Bielsko-Białej były idealnym miejscem na testy ciuchów ROCDAY oraz nowego roweru enduro. Odkryjcie piękną scenerię z Mają, prawdziwą Enduro Girl! Atmosfera, otoczenie i ścieżki są wprost idealne do jazdy enduro. Szalona Maja testująca swoją nową czerwoną rakietę ma na sobie czerwony jersey ROCDAY Ranger. Cały zestaw robi wrażenie. Chcielibyśmy widzieć więcej…